Lenas blogg

Wednesday, March 3, 2010

Livets laaaange diett..


Hver søndags kveld (og egentlig alle andre kvelder i uken..) tenker jeg at: I morgen skal jeg begynne... Spise sunt, spise mindre, trene mer... HVER ENESTE DAG tenker jeg på dette, noen dager mer, noen dager mindre. Og vet du hva? Jeg har en nærmest perfekt BMI. Ligger litt i øverste grense av idealvekten, men alikevel innenfor idealet. Og det har jeg egentlig alltid gjort (bortsett fra når jeg har vært gravid, og et år da kroppen levde sitt eget liv mens jeg levde i nyforelskelses-rus.. :-). Klart jeg kunne vært mer "fit". trener ikke så mye. Men holder meg hele tiden i form. Går veldig mye, gjør øvelser når jeg får "ånden" over meg... Kan jeg ikke bare være fornøyd!!?? Det vil jeg bli bedre på!! Og det kan så godt som ALLE jeg kjenner bli bedre på. Har mange, flotte venner som ser fantastisk bra ut. Men er de fornøyde selv? Niks!! SKJERPINGS!!!!!!!!!!!!! Vi er flotte og oppegående damer!!! ....Eller..?? :-))))))))))
Nå må jeg gå og spise fuglefrø-frokosten min...


1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

120% enig i dette. Jeg vil ikke, vil ikke, vil ikke bli sånn dame som pirker i maten. Jeg driver og ser Mad about you (an av favorittene fra nittitallet om igjen), hvor paret det handler om (Paul og Jamie) på hver sin kant fikk spørsmål om hvordan de visste at den andre var den rette for dem. Begge refererte til 3.date og "the steak". Paul svarte at da Jamie på 3.date bestilte en stor solid biff da de var ute og spise, da skjønte han at hun var den riktig for ham. En dame som turte å stå inne for et solid måltid. Jamie sa på sin side at hun i forkant av 3.date hadde tenkt at dette kommer ikke til å bli noe mer, men jeg skal i alle fall få det meset ut av restaurantbesøket. En herlig misforståelse, men Paul hadde et viktig poeng synes jeg:) Ingvild

Thursday, March 11, 2010  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home