Lenas blogg

Friday, March 5, 2010

Flink mamma...

Nå må det skrytes litt her: Guttene her er altså Star Wars fans til den store gull-medaljen. Og i Star Wars er det mange roboter (eller hva de nå heter..). I flere dager har de mast om at vi må lage en robot hjemme, og jeg har svart at vi ikke har det som trenges. Men i dag bestemte jeg meg for "at tage hva man haver" og gjøre et forsøk. Klipp og lim i 10 minutt, og her er resultatet:
Jeg sier ikke at det er fantstisk, men på 10 minutt, uten at jeg egentlig hadde noe som helst å starte med.. Jeg er fornøyd :-) Og gutta boyz har lekt robot hele ettermiddagen (de har jobbet i ett; Hva skal roboten gjøre?? Robot: dekk bordet. Robot: rydd bordet. Meget praktisk med en robot i hus :-) Flink mamma :-)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home