Lenas blogg

Thursday, March 11, 2010

I form :-)

HERRRRLIG! Nå er formen virkelig stigende etter 3 dagers intens hodepine, kvalme, svimling.. Lille P. fikk seg og en liten syke-tørn med feber og mageknip. Og Petter er i Danmark (der lå han og spydde på hotellet..). Godt sånne ting pleier å gå fort over!!
I morgen er det vanlig arbeidsdag igjen. Og på kvelden blir det "lønningspils" :-)  Hurra :-)

Vi har kjøpt ny bil! Den er utrolig fancy.. He, he. Vi har ikke PEILING på bil. Og ikke har vi behov for å "flotte" oss heller. Så det ble en Toyota yaris verso.. :-) 2003-modell. Har bare sett den på nettet ennå.


Fancy... :-)

Jeg er hjemme alene- ikke uten unger men uten mann. Dermed har jeg endt opp med å sitte i sofaen, se dårlige tv-program og spise sjokolade.... :-( (Til mitt "forsvar": Jeg har vært syk..:-)

NAM!

Så nå blir det ingen godis i helgen....

Ser på et program om plastisk kirurgi. Kan ikke si det ser særlig behagelig ut. Klart jeg skulle ønske jeg kunne unngå noen begynnende rynker, et par valker etc. Men så vil jeg helst se ut som jeg er 32, som jeg jo er. Og så synes jeg det er utrolig vakkert med "ekte" mennesker. Folk som man kan se har vært mye ute i frisk luft, holdt seg i form, gjerne med litt rynker og et ekte, varmt smil. Nydelig!
Hver sin smak..:-)

Ikke så mye på hjertet i dag. Må gå og få skjønnhetssøvnen min :-)
God natt :-)


1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Gleder meg til du skal ta meg med på en kjøretur i bilen deres, jeg ;) SW.

Wednesday, March 17, 2010  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home