Lenas blogg

Friday, January 7, 2011

Godt nyttår!

GODT NYTTÅR!!
Årets første blogg-innlegg. 2011 begynte litt små-røft for min del. Ble syk natt til nyttår, og har mer eller mindre ligget flatt siden.. En ukes sykemelding og 2000 kr. i kiropraktor og fysioterapi har gått, og nå er jeg snart klar for å hive meg rundt og komme meg på jobb. Jippi!!

Jeg har ikke spist godteri siden i fjor... He, he. Altså ingen godteri på en uke.. Kanskje ingen stor prestasjon ennå. Men når jeg skriver her igjen om 11 måneder- og fortsatt ikke har spist snop siden i fjor; da blir i hvert fall jeg imponert :-)

Siden jeg har vært så "stuck" i sengen denne uken, har jeg blitt liggende og glo mye på en serie som jeg fikk anbefalt for en stund siden: Lipstick Jungle.

 Har kost meg med den. Herlig enkelt, avslappende og "hjernedødt".. :-) Absolutt noe for de som liker "Sex og singelliv". Absolutt ikke noe for de som synes "Sex og singelliv" blir for overfladisk.. (forstå det den som kan... :-))
På nattbordet mitt ligger for tiden "Potensgiverne", som også er herlig enkelt, men SÅ sjarmerende og koselig lesning!

Treningen, som også var en av mine nyttårsforsetter, har jeg ikke begynt med. Det har bare ikke vært mulig. men nå ser jeg for meg at jeg er fit for fight om en ukes tid. Får bare begynne litt forsiktig.

Jeg var forresten på en fest i romjulen, der jeg snakket med en interessant dame. Har tenkt mye på det siden. Hun hadde skrevet doktoroppgave om alternativ behandling. Problemstillingen var selvsagt mye mer konkret, men det klarer jeg ikke å gjengi nå.. I hvert fall diskuterte vi en del om hvorvidt en kan dokumentere at noen har spesielle evner, som det å være synsk for eksempel (altså hvor troverdig det egentlig er). Og om slik behandling egentlig virker:. Alt fra homeopati til hypnose.. Veldig interessant! Jeg er, i utgangspunktet, veldig lite "sjelelig" av meg. Men jeg må bare inrømme at jeg har blitt bittelitt mer åpen for at det finnes mer mellom himmel og jord enn vi aner. Og alternativ behandling i enkelte former, det tror jeg absolutt på! Kanskje ikke hypnose og tilbakeføring til tidligere liv.... Healing virker og noe drøyt.. Men homeopati har garantert noe for seg. Og fotsoneterapi; det vet jeg virker! Og, ikke minst, akupunktur! Det er vel nesten anerkjent etterhvert.



Hvis noen forteller meg at de snakker med min avdøde stemor, for eksempel, skal de jammen bruke tid på å overbevise meg. Men jeg ville ikke bare fnyst og snudd meg bort heller, som jeg nok hadde gjort for noen år siden..
Hvem vet, om noen år oppsøker jeg kanskje mitt forrige liv for å finne ut hvorfor jeg har så mye vondt i hodet... :-)

GOD HELG!

L.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home