Lenas blogg

Friday, November 12, 2010

Tema-blogg..
Hadde ikke det vært supert! Skulle vært ekspert på et område som jeg kunne blogget om, så kunne jeg svart på spørsmål og gitt gode råd. Men hva skulle nå det være?

Barn, oppdragelse, barne-utstyr, barnesanger, kjekke barne/ familie aktiviteter.. Det kan jeg mye om!
Og litteratur; kjekke bøker, anbefalinger.. (Ikke tunge litterærer tekster! Her snakker vi underholdningsverdi!)
Og samliv! Jøss, der er jeg skikkelig god! Rene samlivs-eksperten... På godt og vondt! Bare spør, så har jeg et godt råd eller en helt klar oppfatning av hva som er rett og galt.



Hmm.. Litt sprikende tema det der. Men jøss så sikker jeg er på at mine meninger og oppfatninger er reflekterte og verdifulle. Der skorter det ikke på selvtilliten gitt.. :-))) Og så er det noe jeg liker utrolig godt; å gi folk råd, være til hjelp med å finne gode løsninger. Moralsk støtte.. Absolutt "min gate". Hobbypsykologen Lena :-)



Men ikke kom til meg og be om interiør-tips, moter, trender, musikk.. ABSOLUTT ikke min gate :-))

He, he :-) Kanskje jeg heller bør holde meg til en hverdags-blogg. En blogg om alt og ingenting. Så får jeg overlate ekspert-tips til ekspertene :-)

Alikevel: Jeg er her hvis du trenger meg! ........... :-))))))))))

Ha en fortreffelig helg!

L.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home