Lenas blogg

Wednesday, June 30, 2010

Tidlig en onsdags morgen..

God morgen :-)

Jäg är lyklig, jäg är lycklig, jäg är lycklig hela longa veckan ut... :-)
Jeg kjenner at jeg går rundt og svever litt for tiden. Det er nok mest fordi det er sommer, snart ferie og hverdagen ikke er helt hverdag nå som alle er i feriemodus :-) Jeg har to arbeidsdager igjen, så begynner en fire uker lang ferie med late dager, syden-sol og kvalitetstid med familien :-)
En annen årsak til min lille "lykke-boble" er nok min kjære mann. Vi har vært gift i 10 år nå, sammen i 12 år. Og så er jeg helt betatt! :-) Jeg er så klar over hvor heldig jeg er (jada, han og! :-) og det er så godt, etter så lang tid, å vite at vi fortsatt bare trenger en dag og to med kvalitetstid sammen, så er vi nesten som nyforelsket igjen :-) I helgen var vi to i Aberdeen. Guttene var på hyttetur med farmor og farfar, så vi reiste med god samvittighet. Petter skulle bort og gjøre en jobb, og jeg ble med "på lasset" :-) Han hadde fri mesteparten av lørdag og søndag, så vi hadde masse tid sammen. Og det gjør så GODT for forholdet med en sånn helg!! For vi har selvsagt "døde" perioder vi og. Hverdagen tar oss, rutiner, to små gutter, jobb og fritidsaktiviteter... Lite tid til å være turtelduer da.. Men vi er nokså flinke til å "ta i et tak" når vi merker at det er lenge siden vi har "vært ordentlig sammen". Så jeg tror og håper at vi skal feire både 20, 30, 40, 50.....års bryllupsdag og "leve lykkelig alle våre dager" :-))



Nå skal vi snart avgårde til byen. Det er "World tour beach volleyball" i Stavanger, alltid god stemning i sentrum da :-)

Ha en fortryllende onsdag alle sammen!

Lena.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Heeerligt! Og god ferie til deg og familien :)

Wednesday, June 30, 2010  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home