Lenas blogg

Monday, January 17, 2011

voksen...?

En 33 år gammel dame sitter her og skriver på sin hverdagslige blogg. Hun lurer fælt på hvordan hun gikk fra å være rundt 20 til å plutselig være voksen......??
Jeg ble 33 år i går :-) Helt greit altså, ingen panikk. Men det er vanskelig å få det helt inn- at i manges øyne er jeg en voksen dame- ikke en ung jente.. Føler meg liksom litt sånn 20+, på mange måter... :-)
Ja, ja. Dagen var i hvert fall vellykket :-) Fikk frokost på sengen av guttene og Petter. Og fine tegninger. Og tre Desigual-plagg! :-) (To kjoler og en topp). På ettermiddagen hadde vi "kaffeslabberas", da fikk jeg enda flere kjekke gaver, og koselige gjester :-)) Fikk ikke tatt mange bilder, men får nå legge det eneste bildet jeg har av bursdagsbarnet. Sånn ser jeg ut når jeg er 33:
(Ser ut som jeg er sånn ca. 33.... :-)

I gave av min skjønne søster og typen fikk jeg noe artig:
Jeg kunne velge mellom massasje-behandling eller healing...! Hun hadde skrevet et utrolig fint brev og tanken er at jeg bare må prøve det meste, for å slippe å gå rundt med hodepine hele tiden. Og, som hun sa, hun vet jeg er temmelig skeptisk til healing, derfor kunne jeg også velge å gå for massasje i stedet. Men så valgte jeg healing... Er fortsatt utrolig skeptisk, og kjenner at det nesten er litt sånn at jeg ikke vil skrive det her.. Men så tenkte jeg at nå som hun bestiller og betaler, ja da får jeg bare hive meg rundt og teste det og. Det kan jo ikke akkurat skade. Vet ikke om sånt virker jeg, når "pasienten" ikke tror et fnugg på det..?? We`ll see :-)) Får fortelle om det etterpå :-))



En ting til: I dag tok jeg teori-prøven på Biltilsynet. Jeg hadde vel svart på sånn ca. 25 spørsmål (av 45), da jeg var helt sikker på at jeg bare kunne reise meg å gå, for dette gikk alldeles ikke min vei. Men da jeg trykket på "avslutt" (etter alle 45 spørsmålene altså..), stod det: Gratulerer, du har bestått! For en lettelse. Hadde vært temmelig kjipt å betale 490,- for så å stryke... :-) Så da er det og gjort. Herlig!

Fikk forresten klærne fra H&M i dag. Og alt passet perfekt :-) Genialt å handle på den måten. Og idiotisk med månedskonto som jeg betaler litt på hver måned.. Betaler inn, beløpet minker, ny katalog, ny bestilling, beløpet øker igjen...... Jada, sånn e nu d :-)


Nå er det tid for "mekking av kveldsmat" til
guttene :-)
Ha en strålende kveld!
L.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Gratulerer med bestått teori prøve! Supert! Nå er du skikkelig igang med å få tak på hele lappen, klar til våren! Jippi! Du ser enormt bra ut til å være 33 forresten, og jammen meg går tiden fort for oss andre også ;) Ses snart :) Klem fra SW.

Monday, January 17, 2011  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home