Lenas blogg

Wednesday, March 31, 2010

Påskeferie :-)))

PÅSKEFERIE!! Så herrrlig! Begynte dagen i dag med å ikke kunne stå opp fra sengen. Kanskje ikke så herlig.. Hodepine av aller værste sort, ganger 10.. Men nå, når klokken er nærmere 21 på kvelden, er det nesten over. Og jeg kom meg ut av senga ca. kl. 13, om enn noe "krypende"..
Min mor har bursdag i dag (GRATULERER!). Så vi har vært på middag og spist lammelår :-))) Jeg var ikke en spennende gjest.. Litt for sliten til å bidra så mye i samtalen. Men kos var det alikevel :-)
Nå er påskematen handlet inn, og jeg har kjøpt godteri til påskeeggene for hundrevis av kroner.. Må liksom på Dropsen for å få skikkelig påskegodt.. :-) Sånn er det når jeg skal handle til julesokkene og. Alltid Dropsen. Selv om Rema har mengder av bra godis..

Vi har hatt ganske mange ettermiddager med påske-verksted her hjemme. Så nå er her påskepynt alle veier :-) Marmorering av egg blir utrolig flott. Her er et par, søte pynte-ting guttene har laget:


Nå må jeg finne meg ei ny bok jeg kan lese på i påsken. Ble ferdig med "Panserhjerte", av Jo Nesbø, nettopp. Men vet ikke hva jeg vil lese etter det.. Noen anbefalinger?? Kjekt med krim i påsken!
Jeg fikk sendt en bok med min mormor da hun gikk fra min mor i dag. Hun leser ikke bøker, bare ukeblader. Og så klager hun på at hun har så altfor lange dager, våkner for tidlig om morgenen og ikke har noe å gjøre før folk flest våkner til liv. Skjønner jo at det kan bli stusselig. Men da MÅ det jo være kjekt å kunne lese i en bok! Håper virkelig hun plutselig finner ut at det å lese er fantastisk. For det må jo være en drøm; å ha et par rolige morgentimer der du kan krype oppi god-stolen og kose deg med kaffe og en god bok. Tenk å ha tid til det!!



Nå skal vi kose oss med litt ost og kjeks. I morgen skal vi innom Petters gamle farmor. Og så skal vi ha middagsgjester her. Fredag reiser vi på hytten til svigers, som er helt ny. Det blir kos :-)

Håper alle får noen fantastiske påskedager!


 GOD PÅSKE!!!



1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

God påske til deg og dine, Lena:-)

Klem Merethe

Thursday, April 01, 2010  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home