Lenas blogg

Monday, April 5, 2010

Back in business :-)


Det er tirsdags morgen og første arbeidsdag etter påskeferien. Jeg kjenner at kroppen kunne trengt en uke til med fri.. Men det er alltid trivelig å komme på jobb igjen, så jeg skal ikke klage for mye :-)
Ferien har vært fin. Ekstra trivelig med mange, koselig familiemiddager. Og hytteturen i helgen. Jeg har vært skikkelig dårlig alle dagene. Skallebank "deluxe". Men heldigvis har jeg klart å kose meg alikevel :-)

Det er alltid litt artig å være på hyttetur sammen med andre. Første natten var vi 11 stk. på hytten. Det å "leve sammen", så mange ulike mennesker med ulike rutiner og behov, er alltid litt interessant. Nå var det kun en natt. I fjor påske var vi sammen flere netter, samme gjengen, pluss to til. Det går veldig fint. Alle er trivelige og skjønne. Jeg må bare minne meg selv på, av og til, at selv om vi har forskjellige måter å gjøre ting på, er det ikke dermed sagt at vår måte er den beste.



Nå er det bare knappe tre uker til vi skal på jobb-tur til København :-) Det skal bli fin, fint. Og bare to uker etter det, skal Petter og jeg til Barcelona. Bare vi to!! Første turen uten barn siden vi fikk barn, altså snart 7 år siden :-) Petter har 40-års dag, og så har vi 10-års bryllupsdag i år!! Det må være verdt en Barcelona-tur! Det skal bli fantastisk. Men kjenner selvsagt en liten klump i magen i forhold til at vi skal reise fra guttene.. Tror de kommer til å kose seg. Og det er bare fire netter.
Så nå driver jeg og frisker opp spansken min. Går med "linguaphone-kurs" på iPoden, og har små samtaler med meg selv på spansk.. :-) Hablo un poco espanol, pero es muy dificil..



Da nærmer klokken seg halv 7 på morra-kvisten, og jeg må komme meg avgårde.
Ha en fantastisk fin tirsdag!

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tulle du?? Skreiv du dette før du kom ner t meg??? Du må sova på nettene Lena:)men d ska du ha; du e en super god blogger og eg e VELDIG glad for at eg kjenne deg!!
Klem,klem, klem!!

Tuesday, April 06, 2010  
Anonymous Anonymous said...

He He :-) Løye hva man får tid til om man bare er "tidlig på an" :-)) Takk, kjære. Og i lige måde :-)

Wednesday, April 07, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Skal du også på studietur til København. Vi reiser onsdag 30. april og returerer søndag 2. mai. Kanskje vi treffes på "Strøget".
Du imponerer med denne blogg-skrivingen! Alltid kjekt å titte innom og se hva du skriver!
Klem fra Karin

Sunday, April 11, 2010  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home