Lenas blogg

Wednesday, April 21, 2010

Ung og fresh..

Jeg har sittet her og bladd igjennom gamle bilder. Det er sprøtt hvor fort tiden går! Høres litt gammel ut når jeg sier det sånn.. Jeg mener bare at mange "epoker" føles som om det var nokså nylig, men når jeg regner etter, så har det f.eks gått 15 år siden... Jeg har blant annet vært sammen med min skjønne mann i 12 år, gift i 10 år, mamma i snart 7 år.. Sprøtt! Jeg kan godt skjønne meg på middelaldrende damer som ikke helt "henger med i tiden". 50-åringer som går i "fjortis-klær" og er litt for ungdommelige i stilen generelt, i forhold til hva som "passer seg" for deres alder. Jeg kommer til å bli sånn selv. For jeg kommer rett og slett ikke på at det er minst 10 år siden jeg burde sluttet med sagge-bukser og hettejakker.... Jeg er jo ung og fresh! ;-)




Nesten trist å se bilder fra da jeg var 16-17 år. I bikini, med den faste, slanke kroppen. Og så følte jeg meg så lite stilig! Hallo! Skulle jo bare nytt det! Spradet rundt i hot-pants og korte topper skulle jeg gjort! :-))
Liker en venninnes beskrivelse av hva som skjer etterhvert som vi blir eldre; "Everything travels south"... Bortsett fra tannkjøttet og hårfestet- det trekker seg oppover..! :-))) Herlig!
Tok på meg badedrakten her på søndag, for vi skulle i svømmehallen. Hjelpe meg for et syn! Tror rumpa har sunket med ca. 10 centimeter! :-)) MEN! Etterhvert som jeg "modnes" klarer jeg å være mer og mer avslappet til meg selv. Og jeg er blitt flinkere til å fokusere på det som er bra. Så jeg skal absolutt spasere rundt i bikini i sommer (ikke akkurat "sprade", men..) - med rumpa hengende etter.. :-)))



Nå skal jeg ut på sykkeltur. En liten, ekstra innsats før bikinisesongen må alltid til :-)

Ha en fortryllende fin onsdag!

Lena.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Du e nå den beste kånå i verden uansett hvor rumpa di henger. Elsker deg Pooh.

Wednesday, April 21, 2010  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home