Lenas blogg

Wednesday, April 28, 2010

Baben fra Sandnes..

Pust og pes og stønn... Jeg sitter foran pc`en og tenker på at jeg burde trene i dag, kjenner jeg blir helt utslitt av tanken.... Ute er det så grått at selv den mest hardbarka optimist kan begynne å se svart på livet.. Inspirer heller lite til trening for en ellers bedagelig anlagt person som meg..



Men så et skikkelig lyspunkt: Neste onsdag setter jeg og min kjære nesen mot varmere strøk; Barcelona!! HURRA!!!!!!!!!!! Har en liten klump innerst i magen, for guttene skal være her- for første gang i sitt liv uten både mamma og pappa. Men de er i gode hender :-)
Og jammen kan det sees på som et positivt tilskudd til deres liv! For mamma og pappa kan trenge en liten pause i hverdagen. Og litt tid for oss selv-ikke minst! Hvor mange ganger har ikke jeg gitt andre par "gode råd" om hvordan de best mulig skal ta vare på forholdet, få tid til hverandre, ha barnevakt en gang i blant for å kunne kose seg med litt "voksen-tid".. Og så sitter jeg her selv.. Har ikke "datet" med min mann siden før jul- nå er det snart mai!!!!!!!!!!!!! Hjelpe og trøste! It`s about time!!!



Det blir forresten dårlig med "aktivitets-kalender" de neste helgene. Forrige helg var jeg jo i København (super tur forresten), nå til helgen blir det hyttetur og neste helg er vi Barcelona :-) Lager ikke oversikt over aktiviteter her når jeg ikke skal være her selv.. :-) Skal ta det igjen. Promise!

Lurer på om jeg får brukt bikinien min neste helg? Kan bli litt av et syn på "Barcelona Beach" :-))))))))))) Gjett om jeg skal vise meg fram! Baben fra Sandnes med sig i rumpa og slappe amme-pupper. Grrrr! Men sånn alikevel... Flott dame :-))



Ha en fortsatt strålende uke!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home