Lenas blogg

Sunday, May 9, 2010

HOLA!! Da var Barcelona-turen over. Ahhhh! Det var en GOD langhelg :-)) Har "gjort" Barcelona skikkelig på disse dagene. Besøkt mange "må-se" severdigheter, spist masse god tapas, vært en tur på stranden. Litt shopping. Og en "vin- og cava tur", der vi besøkte Jean Leon, Torres og Freixenet :-)
Det var alikevel godt å komme hjem igjen. har aldri vært borte fra guttene så lenge før! De har tydeligvis storkost seg uten oss.. :-)
Nå er det tilbake til hverdagen, og neste tur blir til sommeren- da er det en vaskeekte familie-charter-tur som står på programmet :-)



Jeg fikk forresten prøvd på bikinien. Det var en litt kald bris på stranden. men jeg fikk solt meg i bare bikini-toppen en stund. Da er jeg fornøyd :-)) Alltid kjekt å ligge sånn på stranden og observere folk. Det er mye "rart" som rører seg rundt omkring. Noe n store, noen små, noen selvsikre og "spradende", noen som prøver å gjemme seg unna etter beste evne.. Plutselig stod det to splitter nakne menn rett foran oss. De stoppet "tilfeldig" opp rett foran oss og stod der lenge og bare pratet.. De var vel de eneste som ikke la seg ned- bare stod litt sånn lettere henslengt.. Lille meg fra lille Norge er ikke helt vant til denslags. Og det var kanskje litt spesielt også- midt på Barcelona beach, der ingen andre var nakne og ingen andre stod oppreist og pratet.. Men for all del. Fint det :-)




Min kjære far kommenterte bloggen min i går. Han hadde lest det innlegget hvor jeg beklager meg over at jeg ikke hadde "vett" til å "like meg selv" når jeg var rundt 20, slank og fresh. Han sa noe sånt som "kan du ikke bare forstå at du kommer til å tenke det samme om 10 år: at du skulle likt deg selv når du var 30 og ung og fin. Når skal du forstå at du bare må like deg selv her og nå"? (noe sånt..). Og det er et godt poeng!! Prøver på det, og er ikke så verst. Blir bedre og bedre :-)))



Ha en strålende dag!

Lena.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

FOR en fornuftig far du har! Sier meg enig i det han sier!!! Du er ei fantastisk flott jente, både utenpå og inni. Men ALT for selvkritisk. Godt at dere fikk kost dere og pleid kjærligheten i Barcelona:-)
Klem Merethe

Monday, May 10, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Hola cariño.
Gracias por un viaje inolvidable. Me costó de principio a fin. Tú eres la más bella persona en la tierra. Te quiero hasta la luna y otra vez. Eres hermosa.
Tu siempre p

Tuesday, May 11, 2010  
Anonymous Anonymous said...

Du er så god Merethe :-) Takk i like måte!!

Gracias mi novio!! Te quiero! Brukt google-translate?? :-))

Wednesday, May 12, 2010  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home