Lenas blogg

Wednesday, September 19, 2012

Snart bra..


Jeg leter etter styrken som jeg vet jeg har. 
Den har sviktet meg en stund, jeg føler meg tom og rar. 
Det nytter lite å gi opp, og å kjenne på all motgang. Men kropp og sinn har hver sin vilje, og smerten ble for lang. 
Vondt i hodet, vondt i rygg, tom for krefter, tom for mot. Oppi hodet føles det som et eneste rot. 
Jeg vet jeg har det godt, livet mitt er flott. Men noen sa i fra, det var en pause jeg måtte ha. 
Jobber med å hente meg inn. Satser på å finne ro, i både kropp og sinn. 
Vil så gjerne klare alt, men det er visst ikke vanlig, har jeg blitt fortalt.. 
Mye har skjedd på liten tid, jeg har møtt det meste med mot og flid. Trodde det var noe jeg mestret, men til sammen ble jeg for hardt testet. 
Hver sin måte å takle det på, det var visst noe jeg måtte forstå. 
Tror nok jeg snart vil føler meg bra. Det er jo krefter og vilje jeg pleier å ha!

LENA.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Så fint du skriver om vanskelige ting i ditt sinn. Mange er glad i deg og ønsker deg bare solskinn.
Du takler dette så bra som går an, og enhver hadde hatt tungsinn i så tungt vann.

At du deler med oss andre er ikke bare bra for deg, meg også andre - f.eks slike som meg <3

Thursday, September 20, 2012  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home