Lenas blogg

Saturday, February 18, 2012

God morgen :-)

God morgen :-)

Det er lørdags morgen, og ute er det grått og vått.
Jeg er snart klar for spinning-time. 
I dag flytter min farmor inn i mammas hus..
Det ble bestemt litt i "hui og hast". Huset er fortsatt ikke "gjort opp". Vi venter på en skikkelig takst før banken kan avgjøre om vi kan kjøpe det eller ikke. Men farmor trengte et sted å bo, litt kjapt, så nå bare avgjorde vi at hun kunne få flytte inn, så lenge hun vet at det kan bli for kun kort tid. 
Jeg var der inne og ryddet litt i går. Det er jo stort sett tomt, og ryddig. Men det var litt småting som måtte gjøres. Dette blir rart. Og det kommer til å være litt vondt. Masse lyder og lys der inne, men ikke fra mamma.. Da jeg var der inne i går fikk jeg en skikkelig nedtur. Hun er så tilstede i meg, samtidig som hun er så langt borte. Jeg tror det er en del av hjernen som har forstått, mens en annen del hele tiden tror at hun fortsatt er her. For jeg har henne så ofte med i planene. Du vet, hvis du ser for deg noe. For eksempel hvordan sommeren skal bli. Ute i hagen, grilling... Da er hun en del av den planen, det "bildet" jeg ser for meg. Så må jeg virkelighetsorientere meg, og minne meg selv på at hun ikke lenger er en del av dette livet... Og det er så vanskelig, for det er jo ingenting som er mer naturlig for meg enn å regne med henne i mine planer.. 

Nei, nå bare ruller jeg inn og avslutter. For nå ble det bare leit.

Tar en treningsøkt og bygger opp ny energi. Ny dag, nye muligheter! :-)



Ha en fortsatt god helg!

Klem, Lena.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home